Klub Nødebo

Klubben er

●    Spille/alrum m. cafe hvor man hver dag kan købe eftermiddagsmad.
●    Plads til Just Dance og Guitar Hero på Xbox
●    Sal, hvor der spilles bold, laves Nerfgun mm.
●    Hyggehjørne med YouTube eller film.
●    PC rum m. PlayStation
●    Kreativt værksted med maling, smykker, og mange andre ting.

Udendørs

Her er der basketbane, bålplads, hyggelig gårdsplads, nyrenoveret legeplads, skovområde og fodboldbane.
Betaling / ”klippekort”
Medlemmerne betaler for de materialer der bruges i krea-værksted samt for mad, Der kan købes særskilte ”klippekort” til mad og krea til en værdi af 50.00 kr. pr. stk.
Aftenklub
Der er i perioder aftenklubben, som har åbent tirsdag til kl. 20.30. Det er muligt at spise aftensmad i klubben, man skal bare tilmelde sig senest fredagen inden af hensyn til indkøb. Pris 10,00 kr. for aftensmaden. Klubbens alm. aktiviteter kører, men vi har også halen til fri afbenyttelse disse aftener
Div. arrangementer
Henover året holder vi Net-Nat. Disse starter fredag kl. 14, med opstilling af børnenes egne pc’er/playstation, og slutter lørdag kl. 10:00 med oprydning og morgenmad.
I ferierne arrangerer vi div. ture f.eks. ture til X-jump, biograf og shoppe/hyggetur. Vi deltager også i Klubbernes fælles ”24 timer” festival i juni samt Klub Grønnevang Højager’s sommerfest i juni.

Åbningstider

●    Klubben har åbent mandag – fredag fra skoleslut til kl. 17.00
●    Tirsdage i perioder til kl. 20:30
●    Skolefridage og ferier: 9.00 – 17.00
●    Klubben har lukket i uge 27, 28, 29 og 30
Tilmelding
Indmeldelse og udmeldelse skal ske på Hillerød Kommunes hjemmeside via Den Digitale Pladsanvisning.
Hvis dit barn går i HFO1 bliver det automatisk overflyttet til HFO2 pr. 1. august. Hvis dit barn ikke er indmeldt i HFO1, skal du selv skrive dit barn op til HFO2 via Digital Pladsanvisning, hvis dit barn skal benytte tilbuddet.

Klub Nødebo Tlf.: 7232 8917