Klub Grønnevang

Huset

Grønnevang fritidsklub holder til i en over 100 år gammel bondegård, og har i mere end 30 år været klub for børn i alderen 10 – 14 år. Klubben ligger mellem Grønnevang Skoles indskoling på Jespervej og udskolingen på Østervang. Vores nærmeste naboer er skov og boldbaner.

Klubben er

• Spille/alrum m. cafe hvor man hver dag kan købe eftermiddags måltid.
  • Diskotek og musik rum
  • Sal hvor der spilles bold, bordtennis osv.
  • Spillerum m. billard, og hyggehjørne.
  • PC rum
  • Kreativtværksted m. maling, lysstøbning, smykker, bolsjekogeri og mange andre ting.
  • "Hyggerum" m. FIFA
  • Stalden m. kaniner, katte og geder
  • Værksted m. cykler, crossmaskiner og reparation.

Udendørs

Her er der streetfodbold, basketbane,”beach volley”, hockeybane, crossbane, bålplads, hyggelig gårdsplads, skovområde, stald og fodboldbane. BMX cykler, løbehjul, mountainbikes og for de større landevejscykler.
Betaling / ”klippekort”
Medlemmerne betaler ca. 50 % af de materialer der brugers i kreaværksted. Der kan købes ”klippekort” til mad og krea til en værdi af 50.00 kr. pr. stk.

Div. arrangementer
Henover året holder vi ”fredags diskofester” m. forskellige temaer, derudover holder vi sommerfest, fastelavn og julemiddag. Vi deltager også i Klubbernes fælles ”24 timer” festival i juni.

Klub Grønnevang har på skoledage åbent fra kl. skoleslut - 17:00.

På ikke-skoledage er åbningstiden fra kl. 09:00 - 17:00 mandag til fredag.

HFO2 Grønnevang holder lukket:

• Fredag efter Kristi Himmelfartsdag
  • Grundlovsdag
  • Påskeferien
  • Uge 29 og 30
  • Juleferien

Tilmelding

Indmeldelse og udmeldelse skal ske på Hillerød Kommunes hjemmeside via Den Digitale Pladsanvisning.
Hvis dit barn går i HFO1 bliver det automatisk overflyttet til HFO2 pr. 1. august. Hvis dit barn ikke er indmeldt i HFO1, skal du selv skrive dit barn op til HFO2 via Digital Pladsanvisning, hvis dit barn skal benytte tilbuddet.

Tlf.: 7232 4551
Bibi Lykke Larsen
blla@hillerod.dk

Mål- og indholdsbeskrivelse for Hillerød Kommunes Fritidsordninger kan ses ved at klikke her.