HUSET

I HUSET arbejder vi i tre søjler; Det boligsociale arbejde, Job & Fritid, samt hele skoledelen.

Vores metodetilgang bygger på Cand.Selv, som er den anerkendende tilgang og mentalisering.

Skoledelen: HUSETs arbejde i skolen handler primært om at understøtte og udvikle trivselsarbejdet fra 0-9 klasse. Dette arbejde kan foregå på mange forskellige måder, hvor både lærere, pædagoger og elever er involveret.

Job og Fritid: HUSET har en række fritidsaktiviteter hvor unge bl.a. kan komme om aftenen og hygge i onsdagsklubben. Her bliver der arrangeret ture til fx Tivoli, Bakken, Fodboldkampe, fisketure mm.

HUSET har også et samarbejde med Jobcenteret hvor vi tilbyder alle unge fra 7-9 klasse, at hjælpe dem med at finde et fritidsjob hvis de har brug for det.

Det boligsociale arbejde: I samarbejde med Boligselskabet, den boligsociale koordinator og andre lokale aktører, laver HUSET løbende ferieaktiviteter og events som primært foregår over i Kongevænget 1 & II.

Billede af Huset     Billede af Huset     Billede af Huset