Skolebus

Grønnevang Skole er forbundet med buslinje 308. Nedenfor kan du se afgangstiderne

Nødebo til Østervang køres af Columbus

Afgang fra Jægervænget kl. 07.29.

Samler op ved stoppestederne i Nødebo.

Østervang til Nødebo køres af Dito Bus

Bemærk at eleverne skal stige på bussen ved stoppestedet Grønnevang Skole (Østervang)

Mandag      14.05           15.05

Tirsdag        14.05

Onsdag       14.05           15.05

Torsdag       14.05           15.05

Fredag         14.05

Linje 307: (fast minuttal)

Afgang fra Skovskolen                        kl. xx.29

Ankomst afd.Jespervej                      kl. xx.41

Afgang afd.Jespervej                          kl. xx.12

Ankomst Skovskolen                          kl. xx.24

Skolebusafgangene er lagt ind i rejseplanen og fremgår af køreplanen på DOT’s hjemmeside med følgende link Link til køreplan på DOT's hjemmeside. Rejseplanen kan også tilgås på rejseplan app’en.
Hvis I oplever uregelmæssigheder, vil vi være glade for, at I skriver til os om det via dette link: Kontakt Movia om forsinkelser - DOT (dinoffentligetransport.dk). I kan også ringe til DOT kundeservice tlf. 70 15 70 00 (tast 1 for Movia (bus og lokalbane), derefter tast 6 for ris eller ros).
Såfremt bussen ikke kører som planlagt, har Jeres børn mulighed for at benytte Rejsegarantien, som kan ansøges via følgende link Rejsetidsgaranti for bus og lokaltog - DOT (dinoffentligetransport.dk).

Rejsegarantien er gældende i følgende situationer:

• Hvis en af Movias busser eller lokaltog er mere end 20 min. forsinket.
  • Hvis bussen kørte forbi dig, selvom du stod ved stoppestedet og var synlig for chaufføren, og der er
    mindst 20 min. til næste afgang.

I disse situationer kan man som kunde ringe efter en taxa, og Movia dækker op til 300 kroner af regningen.